ساخت جعبه گل زیبا

دراین مقاله جعبه سازی هیراد قصد دارد روش ساخت جعبه کادوی هرمی را به شما آموزش دهد.

با این سبد گل ساده و زیبا می‌توانید دوستان خود را سورپرایز کنید. ساخت این سبد گل آسان است و نتیجه‌ فوق‌العاده ای را در پی خواهد داشت.

برای شروع ابتدا باید وسایل مورد نیاز را آماده کنید.

 

 

   

وسایل موردنیاز

روبان

فوم گل

چسب تفنگی

جعبه کادو

نوارچسب

کیسه‌ی پلاستیکی

گل رز

 

1- از یک جعبه کادوی عمیق به عنوان پایه برای تزیین گل‌هایتان استفاده کنید . شما تنها به ته جعبه کادو نیاز دارید. می‌توانید از هر جعبه‌ای استفاده کنید فقط باید به‌قدر کافی سفت و محکم باشد تا وزن گل‌ها و فوم را بتواند تحمل کند.

 

 

 

2- اگر جعبه‌ی شما ساده است، می‌توانید  بیرون آن را کمی روبان بچسبانید  و یا دور جعبه کاغذ کادو بپیچید.  این کار را فقط برای بخش بیرونی جعبه انجام دهید.

 

 

3- داخل جعبه کیسه‌ی مشمایی پهن کنید تا از جعبه مقابل رطوبت محافظت کند و رطوبت به جعبه آسیب نزند.  می‌توانید از کیسه‌های زباله هم کمک بگیرید، فقط از سالم بودن آن مطمئن شوید.

 

 

4- فوم گل‌سازی را بردارید و تکه‌ای از آن را جدا کنید، این تکه باید دقیق داخل جعبه جا شود. فوم مخصوص گل‌های تازه خریداری کنید نه برای گل‌های مصنوعی.

 

 

5- فوم را به مدت 15 دقیقه در آب خیس کنید. فوم مرطوب را روی کیسه‌ی پلاستیک داخل جعبه قراردهید. تکه‌های اضافی پلاستیک که بیرون زده‌اند را ببرید.

 

 

6- ساقه‌ی رز را به‌طور مورب ببرید تا گل‌ها  بتوانند  آب بیشتری از فوم جذب کنند. ساقه رزها را به اندازه ای ببرید که از ارتفاع جعبه کوتاه‌تر باشد.

 

 

7- کاسبرگ را جدا کنید تا مزاحم مرتب شدن گل‌ها نشوند.

 

 

8- از یک گوشه شروع کرده و ساقه‌ی اولین رز را داخل فوم قرار دهید تا پایین گل با لبه برخورد کند. باید دقت کنید گل‌ها صاف داخل فوم فرو رفته و مورب نباشند.

 

 

9- ردیف به‌ردیف رزها را در فوم قرار دهید. در همه‌ی ردیف‌ها تعداد رزها باید  برابر باشند. از گوشه به رزها نگاه کنید تا مطمئن شوید همه در یک ارتفاع‌ هستند و در صورت نیاز آن‌ها را کنارهم تنظیم کنید. تعداد رزهای شما باید متناسب با نوع جعبه‌ی انتخابی‌تان باشد.

 

 

10- یک روبان دور جعبه و رزها بپیچید. اگر رزهای شما قرمز هستند از یک رنگ متضاد ، مثلاً سفید استفاده کنید.

 

 

11- یک پاپیون روی روبان بزنید و  تزیین گل‌های خود را به پایان برسانید. پاپیون را با نوارچسب یا چسب حرارتی به روبان وصل کنید.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.